englezi.net

englezi.net
Englezi.net - sve o engleskoj Premijer ligi

19 Feb 2014

Ivica Olić: Godinama u Nemačkoj, ali sanja Premijer ligu


Iskusni napadač Volfsburga Ivica Olić kaže da mu je klub ponudio nastavak saradnje, ali da bi on voleo da se na kraju karijere oproba i u engleskoj Premijer ligi.

Olić (34) je ove sezone već postigao osam golova u Bundesligi. Dobre partije su naterale upravu kluba da mu ponudi jednogodišnji nastavak saradnje. Hrvat kaže da je ponuda sasvim dobra, ali da je engleska Premijer liga još uvek njegova želja.
- Mogu da ostanem u Volfsburgu još jednu godinu, a takođe postoji mogućnost i za nastavak saradnje posle toga. Ono što mi klub nudi je korektno, ja sam zadovoljan time, ali ne znam da li ću ostati. Kad sam bio mlad moj san je bio da zaigram u Premijer ligi. Ali takva prilika mi se nikada nije zaista ukazala. Sada, u ovim godinama, ta šansa možda postoji. Uzbuđuje me da još jednom zaigram protiv timova kao što su Arsenal, Čelsi ili Liverpul - rekao je Olić.
Inače, spekuliše se da je Stouk zainteresovan za bivšeg napadača Bajerna.
Na kraju sezone ćemo znati da li će se transfer u Premijer ligu ostvariti Ivici Oliću.

No comments:

Post a Comment